Υπηρεσίες
Το the hills εργάζεται καθημερινά μεταξύ των ωρών 7:00-18:00.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα τελειώνει στις 13:00. Ακολούθως προσφέρεται σπιτικό μεσημεριανό γεύμα και ύπνος. Για όσα παιδιά μένουν στο σχολείο μετά τις 15:00 το πρόγραμμα συνεχίζεται με ποικίλες απογευματινές δραστηριότητες ενώ στις 16:00 προσφέρεται απογευματινό σνακ.
Μητρικός θηλασμός και σχολική ψυχολόγος
Επίσης:
Σχολείο φιλικό στον μητρικό θηλασμό
Ο μητρικός θηλασμός αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα εφόδια που η ίδια η φύση μπορεί να δώσει στον άνθρωπο. Τα παιδιά που θηλάζουν, είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο, πως παρουσιάζουν καλύτερη σωματική, πνευματική αλλά και ψυχική ανάπτυξη.
Το the hills έχοντας υπόψην τα πιο πάνω και σεβόμενο την φύση και τις ανάγκες της μητρότητας είναι φιλικό στον θηλασμό. Το προσωπικό καθώς και οι κτηριακές υποδομές του the hills συνεισφέρουν έτσι ώστε η μητέρες να αισθάνονται άνετα σε περίπτωση που χρειαστούν να θηλάσουν.
Σχολική ψυχολόγος
Το the hills επιδιώκει συνεχώς σημαντικές συνεργασίες με καταξιωμένους επαγγελματίες. Ανάμεσα σε αυτούς και οι δυο μας σχολικές ψυχολόγοι Διαλεχτή Χατζούδη και Μαρία Κυριάκου.
Η Διαλεχτή Χατζούδη είναι Εγγεγραμμένη Σχολική Ψυχολόγος (#298). Απέκτησε πτυχίο Ψυχολογίας από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τριετές εφαρμοσμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου, το οποίο έχει αναγνωριστεί από τον Παγκόσμιο Σύνδεσμο Σχολικής Ψυχολογίας (ISPA-InternationalSchoolPsychologyAssociation). Τόσο οι προπτυχιακές όσο και οι μεταπτυχιακές σπουδές της χρηματοδοτήθηκαν με υποτροφίες άριστης επίδοσης από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών (Ελλάδα). Στο παρόν, είναι διδακτορική φοιτήτρια Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και η διδακτορική της έρευνα εστιάζεται στην έγκαιρη διάγνωση και διαφοροδιάγνωση ειδικών μαθησιακών δυσκολιών, δυσκολιών προσοχής, και συμπεριφορικών δυσκολιών.
Η Διαλεχτή έχει εργαστεί εθελοντικά με παιδιά με ειδικές ανάγκες σε πρόγραμμα ψυχοκοινωνικής στήριξης και ένταξης στη Θεσσαλονίκη. Ακόμη, έχει απασχοληθεί ως βοηθός διδασκαλίας στο τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου σε μάθημα προπτυχιακών φοιτητών. Επίσης, εργάστηκε ως Εκπαιδευόμενη Σχολική Ψυχολόγος στην Υπηρεσία Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού Κύπρου.
Από το 2014 συνεργάζεται με το “TheHills” και αρθρογραφεί στην ιστοσελίδα του. Από το Φεβρουάριο του 2017 εργάζεται ως Σχολική Ψυχολόγος στον Ανθρωπιστικό Τομέα του “HopeforChildren” CRCPolicyCenter.
Η κα Χατζούδη έχει την δική της στήλη στον ιστοχώρο μας (¨ρώτα τη ψυχολόγο¨) μέσα από την οποία προσφέρει χρήσιμες συμβουλές και παραδείγματα για την καλύτερη αντιμετώπιση καθημερινών δυσκολιών που οι γονείς πιθανόν αντιμετωπίζουν.
Η Μαρία Κυριάκου γεννήθηκε το 1984 και μεγάλωσε στη Λευκωσία. Είναι εγγεγραμμένη Σχολική/Εκπαιδευτική Ψυχολόγος (Αρ.Αδειας 292) και διατηρεί ιδιωτικό γραφείο στον Στρόβολο, όπου παρέχει ψυχολογικές υπηρεσίες σε παιδιά, εφήβους και γονείς.
Είναι κάτοχος Πτυχίου Ψυχολογίας από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, Πτυχίου Δημοτικής Εκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο Λευκωσιας και Μεταπτυχιακού τιτλου από το τριετές εφαρμοσμένο πρόγραμμα Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Παράλληλα με την παροχή υπηρεσιών στον ιδιωτικό τομέα, είναι μέλος της ομάδας ΑΕΡΟΣΤΑΤΑ και συντονίζει ομάδες γονεών με παιδιά με προκλητική συμπεριφορά. Έχει καταρτιστεί και εφαρμόσει τη Θεραπεια Αλληλεπίδραδης Γονέα-Παιδιού σε συνεργασία με το εργαστήριο αναπτυξιακής Ψυχοπαθολογίας. Επίσης έχει εκπαιδευτεί στο Συστημικό Ινστιτούτο Κύπρου στο διετές πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης στη Ψυχοθεραπεία παιδιών και Εφήβων και Παιγνιοθεραπεία. Εργάστηκε για 5 χρόνια ως εμψυχώτρια ομάδων στο Παιδικό Μουσείο Ρότα, αναπτύσσοντας και εφαρμόζοντας εργαστήρια για παιδιά με στόχο τη κοινωνικό συναισθηματική ανάπτυξη.
Είναι μελος του Συνδέσμου Ψυχολόγων Κύπρου και μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής του Κλάδου Σχολικής Ψυχολογιας.
Η κα Κυριάκου βρίσκεται σε συνεχή και καθημερινή συνεργασία με το σχολείο μας.
Σκοπός της παρουσίας της στο χώρο μας είναι:
-
παρατήρηση παιδιών
-
πρόληψη
-
συμβουλευτική αντιμετώπισης σε εκπαιδευτικούς και γονείς
-
προσωπική υποστήριξη